Be a Gamer today, Be a Hero tomorrow!
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 WE WENT BACK DOWN IN RANK

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Marth_King

avatar

Number of posts : 1562
Age : 25
Location : Right behind you!!!!excpet when your in the bathroom, then i am by the door lol
Registration date : 2008-04-09

PostSubject: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 12, 2008 6:02 am

I dont ge this at all, we were rank 5 and now we are 27 and 32!!! This is so confusing! STK is now rank 9 and only have 13 registered users!!

_________________

DONT CLICK THIS (now u want to, dont u)
Back to top Go down
View user profile
N.J.
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 1426
Age : 23
Location : FL
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 12, 2008 7:10 am

way does the. Rank depend on ?

_________________


Mains:
1. Lucas
2. Wolf
3. Pokemon trainer


Click here to level up my license!


Yeah new list of mains any1 gotta problem speak now and ill yank there tounge.
Back to top Go down
View user profile
Marth_King

avatar

Number of posts : 1562
Age : 25
Location : Right behind you!!!!excpet when your in the bathroom, then i am by the door lol
Registration date : 2008-04-09

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 12, 2008 2:20 pm

It all depends on who enters our site so thats why many sites have the top 100 banner thing in their affiliates

_________________

DONT CLICK THIS (now u want to, dont u)
Back to top Go down
View user profile
Andrew
Pre Admin 2
Pre Admin 2
avatar

Male Number of posts : 1053
Age : 23
Location : How shud i no and y r u asking?
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 12, 2008 2:42 pm

Marth_King wrote:
It all depends on who enters our site so thats why many sites have the top 100 banner thing in their affiliates
then put it in there

_________________


CLICK OR DIE!
Back to top Go down
View user profile
SKM94
Co Admin
Co Admin
avatar

Male Number of posts : 1200
Age : 24
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 12, 2008 2:52 pm

WTF!!! I didnt even no that we went up lol confused
Back to top Go down
View user profile http://dhwqigvfuqdhfvijwdfv.forumakers.com
Marth_King

avatar

Number of posts : 1562
Age : 25
Location : Right behind you!!!!excpet when your in the bathroom, then i am by the door lol
Registration date : 2008-04-09

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 12, 2008 2:53 pm

but we need to click it too, can you do that every day guys?

_________________

DONT CLICK THIS (now u want to, dont u)
Back to top Go down
View user profile
Andrew
Pre Admin 2
Pre Admin 2
avatar

Male Number of posts : 1053
Age : 23
Location : How shud i no and y r u asking?
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 12, 2008 2:58 pm

Marth_King wrote:
but we need to click it too, can you do that every day guys?
sure thats y STK is so high
it says to click every day on that link

_________________


CLICK OR DIE!
Back to top Go down
View user profile
N.J.
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 1426
Age : 23
Location : FL
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 12, 2008 6:15 pm

thets ez i guess

_________________


Mains:
1. Lucas
2. Wolf
3. Pokemon trainer


Click here to level up my license!


Yeah new list of mains any1 gotta problem speak now and ill yank there tounge.
Back to top Go down
View user profile
Marth_King

avatar

Number of posts : 1562
Age : 25
Location : Right behind you!!!!excpet when your in the bathroom, then i am by the door lol
Registration date : 2008-04-09

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 12, 2008 6:44 pm

I will get one soon...VERY soion so dont freak out guys

_________________

DONT CLICK THIS (now u want to, dont u)
Back to top Go down
View user profile
N.J.
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 1426
Age : 23
Location : FL
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 12, 2008 7:50 pm

im not freakin out or am i lol thats fun

_________________


Mains:
1. Lucas
2. Wolf
3. Pokemon trainer


Click here to level up my license!


Yeah new list of mains any1 gotta problem speak now and ill yank there tounge.
Back to top Go down
View user profile
SKM94
Co Admin
Co Admin
avatar

Male Number of posts : 1200
Age : 24
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 12, 2008 8:16 pm

i clicked it 10 times today Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://dhwqigvfuqdhfvijwdfv.forumakers.com
N.J.
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 1426
Age : 23
Location : FL
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Sun May 18, 2008 6:35 am

it only works once

_________________


Mains:
1. Lucas
2. Wolf
3. Pokemon trainer


Click here to level up my license!


Yeah new list of mains any1 gotta problem speak now and ill yank there tounge.
Back to top Go down
View user profile
Marth_King

avatar

Number of posts : 1562
Age : 25
Location : Right behind you!!!!excpet when your in the bathroom, then i am by the door lol
Registration date : 2008-04-09

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Sun May 18, 2008 6:26 pm

but now its different

_________________

DONT CLICK THIS (now u want to, dont u)
Back to top Go down
View user profile
Yoshi Knight
Admin (brother of marth king)
Admin (brother of marth king)
avatar

Male Number of posts : 1815
Age : 22
Location : In your house
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Sun May 18, 2008 6:50 pm

It is ... or is it.

_________________
plz help my MKW licenses!
Back to top Go down
View user profile http://dhwqigvfuqdhfvijwdfv.forumakers.com
Marth_King

avatar

Number of posts : 1562
Age : 25
Location : Right behind you!!!!excpet when your in the bathroom, then i am by the door lol
Registration date : 2008-04-09

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Sun May 18, 2008 7:07 pm

um

_________________

DONT CLICK THIS (now u want to, dont u)
Back to top Go down
View user profile
Yoshi Knight
Admin (brother of marth king)
Admin (brother of marth king)
avatar

Male Number of posts : 1815
Age : 22
Location : In your house
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Sun May 18, 2008 7:07 pm

UM WAT O NO HIDE XD

_________________
plz help my MKW licenses!
Back to top Go down
View user profile http://dhwqigvfuqdhfvijwdfv.forumakers.com
Marth_King

avatar

Number of posts : 1562
Age : 25
Location : Right behind you!!!!excpet when your in the bathroom, then i am by the door lol
Registration date : 2008-04-09

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Sun May 18, 2008 7:09 pm

..not funny

_________________

DONT CLICK THIS (now u want to, dont u)
Back to top Go down
View user profile
Yoshi Knight
Admin (brother of marth king)
Admin (brother of marth king)
avatar

Male Number of posts : 1815
Age : 22
Location : In your house
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Sun May 18, 2008 7:09 pm

OK! lol.

_________________
plz help my MKW licenses!
Back to top Go down
View user profile http://dhwqigvfuqdhfvijwdfv.forumakers.com
N.J.
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 1426
Age : 23
Location : FL
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon May 19, 2008 7:57 am

umm not funny LOL

_________________


Mains:
1. Lucas
2. Wolf
3. Pokemon trainer


Click here to level up my license!


Yeah new list of mains any1 gotta problem speak now and ill yank there tounge.
Back to top Go down
View user profile
Yoshi Knight
Admin (brother of marth king)
Admin (brother of marth king)
avatar

Male Number of posts : 1815
Age : 22
Location : In your house
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Thu Jun 05, 2008 11:05 am

Ugh.

_________________
plz help my MKW licenses!
Back to top Go down
View user profile http://dhwqigvfuqdhfvijwdfv.forumakers.com
N.J.
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 1426
Age : 23
Location : FL
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Fri Jun 06, 2008 9:57 am

ugh

_________________


Mains:
1. Lucas
2. Wolf
3. Pokemon trainer


Click here to level up my license!


Yeah new list of mains any1 gotta problem speak now and ill yank there tounge.
Back to top Go down
View user profile
Yoshi Knight
Admin (brother of marth king)
Admin (brother of marth king)
avatar

Male Number of posts : 1815
Age : 22
Location : In your house
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Fri Jun 06, 2008 10:55 pm

UGH!!!

_________________
plz help my MKW licenses!
Back to top Go down
View user profile http://dhwqigvfuqdhfvijwdfv.forumakers.com
Andrew
Pre Admin 2
Pre Admin 2
avatar

Male Number of posts : 1053
Age : 23
Location : How shud i no and y r u asking?
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Sat Jun 07, 2008 8:00 am

FDW wrote:
It is ... or is it.
OMG u ppl must hate me if u guys keep doing this even i told u not to Evil or Very Mad

_________________


CLICK OR DIE!
Back to top Go down
View user profile
Yoshi Knight
Admin (brother of marth king)
Admin (brother of marth king)
avatar

Male Number of posts : 1815
Age : 22
Location : In your house
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Mon Jun 09, 2008 5:07 pm

O srry i will stop.

_________________
plz help my MKW licenses!
Back to top Go down
View user profile http://dhwqigvfuqdhfvijwdfv.forumakers.com
DFW
Member
Member
avatar

Number of posts : 378
Age : 25
Registration date : 2008-05-08

PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   Wed Jun 11, 2008 2:54 pm

you said in a differant topic that we could say it tho.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: WE WENT BACK DOWN IN RANK   

Back to top Go down
 
WE WENT BACK DOWN IN RANK
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» how to get one muxxu Account back after getting banned. (no Garantee!)
» ~The Elder Gods~ Rank 22
» When do you go back to school?
» Fix for Getting Back into a Crashed Game
» Survey: Your favorite back to school items!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Heroes of Brawl :: news-
Jump to: